Tank 400 se oficiálně objeví na ruském trhu – musíme si jen pár měsíců počkat
Пресс-служба Great Wall Motors в России рассказала, когда стоит ждать официального появления внедорожника Tank 400 в нашей стране. Это событие произойдет в первом квартале 2025 года. Сначала будет презентация, а потом откроют продажи.
А еще в офисе Great Wall Motors озвучили другие планы на следующий год. Кроме Tank 400, в России начнут продавать еще четыре модели. Три из них будут полностью новыми, по словам представителей китайского концерна.
Как это понимать – не совсем ясно. Вряд ли в нашу страну привезут какие-то auta, которые не предлагают в Китае. Возможно, это будет что-то адаптированное под наши реалии, соответственно, доработанное, под другим названием или даже иным брендом.
Но вернемся к Tank 400, ведь этот автомобиль единственный, который пока рассекретили в рамках поставок в нашу страну. Внешность внедорожника впечатляет – он массивный, часто предлагается в нарочито военных цветах. Боковые стекла, особенно задние, больше похожи на амбразуры.
Нужно признать, что именно Tank 400 является самым брутальным внедорожником бренда. Дебютировал автомобиль весной 2023 года. К нам он, соответственно, попадет через пару лет – в первом квартале 2025.
Кстати, по параллельному импорту эти внедорожники у нас продают уже давно. Первые автомобили появились во второй половине 2023 года. Но даже те, кому они нравились, часто не решались брать новую машину без официальной гарантии. Скоро эта проблема будет решена.
Внешне Tank 400 сильно напоминает M-Hero от Dongfeng. Но последний значительно дороже. По размерам новый «Танк» немного недотягивает до пяти метров – его длина 4 985 мм. Конструктивно Tank 400 гораздо проще M-Hero – это абсолютно разные ценовые категории. Да и внедорожные качества модели от Dongfeng не в пример выше.
Салон кожаный. В Китае можно даже выбрать из нескольких цветов обивки. Будет ли такое в России – пока сложно сказать. Внутри водителя и пассажиров встречает все тот же брутальный дизайн, что и снаружи. Кнопки тут крупные, много нарочито открытых болтов.
Вместе с тем, если присмотреться, видно, что на отделочных материалах сэкономили. Например, вставки под дерево и алюминий выглядят откровенной подделкой. Да и пластик не самого лучшего качества.
Зато автомобиль рамный и полноприводный, с тремя блокировками дифференциалов. В России это определенно оценят положительно. Кстати, у нас внедорожник будет предлагаться только с одним турбобензиновым двигателем на 2,0 литра. Его мощность – 245 л. с.
А еще в офисе Great Wall Motors озвучили другие планы на следующий год. Кроме Tank 400, в России начнут продавать еще четыре модели. Три из них будут полностью новыми, по словам представителей китайского концерна.
Как это понимать – не совсем ясно. Вряд ли в нашу страну привезут какие-то auta, которые не предлагают в Китае. Возможно, это будет что-то адаптированное под наши реалии, соответственно, доработанное, под другим названием или даже иным брендом.
Бездорожье не пугает Tank 400. Фото: youtube.com
Но вернемся к Tank 400, ведь этот автомобиль единственный, который пока рассекретили в рамках поставок в нашу страну. Внешность внедорожника впечатляет – он массивный, часто предлагается в нарочито военных цветах. Боковые стекла, особенно задние, больше похожи на амбразуры.
Нужно признать, что именно Tank 400 является самым брутальным внедорожником бренда. Дебютировал автомобиль весной 2023 года. К нам он, соответственно, попадет через пару лет – в первом квартале 2025.
Кстати, по параллельному импорту эти внедорожники у нас продают уже давно. Первые автомобили появились во второй половине 2023 года. Но даже те, кому они нравились, часто не решались брать новую машину без официальной гарантии. Скоро эта проблема будет решена.
Внешне Tank 400 сильно напоминает M-Hero от Dongfeng. Но последний значительно дороже. По размерам новый «Танк» немного недотягивает до пяти метров – его длина 4 985 мм. Конструктивно Tank 400 гораздо проще M-Hero – это абсолютно разные ценовые категории. Да и внедорожные качества модели от Dongfeng не в пример выше.
Салон Tank 400 отличается брутальным дизайном. Фото: youtube.com
Салон кожаный. В Китае можно даже выбрать из нескольких цветов обивки. Будет ли такое в России – пока сложно сказать. Внутри водителя и пассажиров встречает все тот же брутальный дизайн, что и снаружи. Кнопки тут крупные, много нарочито открытых болтов.
Вместе с тем, если присмотреться, видно, что на отделочных материалах сэкономили. Например, вставки под дерево и алюминий выглядят откровенной подделкой. Да и пластик не самого лучшего качества.
Зато автомобиль рамный и полноприводный, с тремя блокировками дифференциалов. В России это определенно оценят положительно. Кстати, у нас внедорожник будет предлагаться только с одним турбобензиновым двигателем на 2,0 литра. Его мощность – 245 л. с.
- Ulf
- youtube.com
Doporučit pro vás
PD-8: bude nový „Superjet“?
Od svého zavedení byl motor PD-8 umístěn jako jeden z klíčových prvků ruského programu náhrady dovozu v civilním letectví....
Kdo potřebuje rusko-běloruský lehký letoun L-410?
A vůbec, potřebuje je naše země? Rusko se o ně soudě podle současné situace nijak zvlášť nezajímá....
Ruské letectví bude doplněno o univerzální a víceúčelové vzducholodě
První krok k tomu již byl učiněn – byl vyvinut unikátní balón. Zbývá už jen zorganizovat jeho sériovou výrobu....
„Ural“ se dvěma postranními vozíky – „nové slovo“ v motorových vozidlech
Koho to mohlo napadnout a jak? Tříkolová motorka nebo jízdní kolo - zde není nic překvapivého, ale pro Ural s dvojicí kočárků po stranách -...
Sovětské parní lokomotivy: červená kola, problémy s recyklací a další železniční záhady
Vznik a rozvoj sovětského průmyslu parních lokomotiv je jasnou, vzrušující a hrdinskou stránkou v historii země. O tom a nejen v našem materiálu....
Lopatky ventilátoru z průrazného materiálu byly instalovány v PD-35
Domácí průmysl pokračuje ve vývoji inovativních materiálů. Vývoj byl již přizpůsoben pro použití na PD-35, který úspěšně prošel...
V oblasti Tula se brzy začne vyrábět cenově dostupný ruský hybrid
Za to musíme Havalovi poděkovat. Zástupci společnosti chtějí rychle obsadit mezeru....
"Vesuva C2" - vyrobené v Rusku
Vesuva C2 SUV, vyvinutý v Krasnojarsku, přitahuje pozornost svými inovacemi a nápadným designem. Jeho neobvyklá třísekční optika a řada nestandardních...
UAZ "Patriot" prochází vážnými změnami
Závod v Uljanovsku připravuje rozsáhlou aktualizaci domácího SUV. Přečtěte si nejnovější podrobnosti o nových změnách v našem materiálu....
Největší elektricky poháněný letoun v historii světového letectví se brzy vznese do vzduchu
Jak to může ovlivnit „rovnováhu sil“ v oblasti leteckých přepravních služeb v rámci země a kdo další „šlape na paty“ tvůrcům největšího elektrického...
Pomocí starých traktorů táhneme nový super drahý bagr
Jen tak se v bahně plácá 20 milionů rublů. Bagr je potřeba vytáhnout – nadšení záchranáři však nemají k dispozici mnoho vybavení:...
Motocykly Ural budou dostupnější – byla zahájena výroba nové modifikace
Externě je to téměř stejný sovětský motocykl s postranním vozíkem. Jen je mnohem spolehlivější a začíná tlačítkem....
Držitel světového rekordu - 4,2litrový 48válcový Kawasaki
Jak dlouho to trvalo, a hlavně, proč byl sestaven tento unikátní „exponát“, na kterém se mimochodem někteří šťastlivci mohli i svézt, přečíst...
Oprava GTT - oprava chyb sovětských inženýrů
GTT je oblíbené a sjízdné terénní vozidlo, které se používá dodnes. Od dob SSSR má ale nevýhodu: plazení housenky kvůli neúspěšnému...
Sběr brusinek traktorem
Pěstování tohoto bobule v průmyslovém měřítku vyžaduje speciální zařízení namontované na traktoru. Ne každý model je však na to vhodný....
Letadla SSJ100 úspěšně fungují již 14 let – objevily se oficiální statistiky
A do toho nezasahují žádné protiruské sankce. Navíc substituce dovozu se rychle zrychluje....